Klachtenprocedure – Huisartsenpraktijk Hallebeek en Streep – HuisDokZuid – Apeldoorn
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Hallebeek en Streep – HuisDokZuid
1e Wormenseweg 330 7333 GZ
Apeldoorn

Klachtenprocedure

Als NHG-geaccrediteerde praktijk zijn wij continue bezig met het verbeteren van de zorg voor onze patiënten.

Wanneer u toch een klacht heeft neem dan contact op met een van de huisartsen of assistentes.
We gaan graag met u in gesprek en zullen aan de hand van uw opmerkingen kijken of er nieuwe aandachtspunten zijn voor verbetering.
U kunt van tevoren het klachten formulier invullen. Deze kan u op deze pagina digitaal terugvinden.

Komt u er samen met uw huisarts niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. Daarbij kiest de klachtenfunctionaris géén partij, maar helpt u en de huisarts om de klacht samen op te lossen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het secretariaat van de Huisartsenorganisatie Regio Apeldoorn:
Telefoonnummer 085 – 53 63 109. Er zijn voor patiënten geen kosten verbonden aan het gebruik maken van de onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Als u er door bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kan een geschilleninstantie betrokken worden. Onze praktijk is aangesloten bij Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Klik hier voor het klachtenformulier.